Härjeåns Energi väljer Wistbo Driftportal

Vi på Wistbo Information känner oss extra glada över att kunna berätta att Härjeåns Energi AB har valt att ansluta sig som kund till vår molntjänst Wistbo Driftportal + app!

Koncernen Härjeåns har 125 anställda fördelade på sju orter: Sveg, Ånge, Funäsdalen, Hede, Bispgården, Bräcke och Sundsvall med huvudkontor i Sveg. Kraftvärmeverksinvesteringen som nu görs ger Härjeåns Energi får fler ben att stå på. Förutom leverans av biobränsle, kommer Härjeåns Energi med sitt nya kraftvärmeverk att producera och leverera ut el på nätet, samt även utöka leveranserna av fjärrvärme. Läs gärna mer om Härjeån Energis spännande bygge på deras hemsida www.harjeans.se.

Kunder som använder Wistbo Driftportal
Wistbo Information har idag 26 st driftportaler hos 18 st kunder inom energisektorn som tillsammans omsätter ca 20 miljarder per år. I nära samarbete med våra kunder jobbar vi långsiktigt för att förbättra och vidareutveckla Wistbo Driftportal så att vi även i framtiden kan vara det marknadsledande informationssystem för driften som vi är idag.

Vi ser mycket fram emot att fortsätta det samarbete som vi har inlett gällande att förbättra kommunikationen och informationshanteringen inom driften på Härjeåns Energi AB.

Wistbo Information AB
Peter Wistbo